A
Anonym4
Hjälp mig ur detta! ja jobbar på ett ställe där vi kvinnor "måste" ta gravtest för att få jobba inom området (röntgen/strålning) allt för vår egen skull så klart!!! hur som helst så tog jag min sticka glad i hågen o trodde allt va lugnt men det blev två sträck!! ja fick ta ett till, jag höll på att slå avigt!!! Jag e alltså GRAVID!!???
Nu kan jag ju alltså inte jobba inom området- vilket inte är ngt jätte stort problem då jag blir placerad på annat ställe bara.
Men ja vet inte vilket ben jag ska stå på, givetvis välkommet fast ja anade ingenting!!! visst ömma bröst och väldigt trött men brösten ömmar alltid när jag ska ha mens och trött finns det förklarliga saker till- trodde jag..
och nu då??? ehmm? sambon blev jätteglad och jag blev glad fast orolig/ställd..
hur ska jag gå tillväga, vi vill inget säga till omgivingen då vi vet va folk runt omkring kommer säga och vi orkar inte det nu..
tipsa mej/oss!
Nu kan jag ju alltså inte jobba inom området- vilket inte är ngt jätte stort problem då jag blir placerad på annat ställe bara.
Men ja vet inte vilket ben jag ska stå på, givetvis välkommet fast ja anade ingenting!!! visst ömma bröst och väldigt trött men brösten ömmar alltid när jag ska ha mens och trött finns det förklarliga saker till- trodde jag..
och nu då??? ehmm? sambon blev jätteglad och jag blev glad fast orolig/ställd..
hur ska jag gå tillväga, vi vill inget säga till omgivingen då vi vet va folk runt omkring kommer säga och vi orkar inte det nu..
tipsa mej/oss!