Jag har köpt ny westernhäst...

Sv: Jag har köpt ny westernhäst...

Grattis!
Verkar som vi köpt av samma uppfödare.
Jag satsade dock på den lite mer högresta pleasuremodellen.
American paint-pussy tror jag den kallas....

p1060690_112221652.jpg

p1060694_112221752.jpg

Hoppsan...

Du måste verkligen kontakta en sadelprovare för den där sadelen sitter helt fel! :mad:

Va inte så känslig.
Jag är cowboysare, ingen jävla dressyrnisse.
YIIHAW!

Nej h*n MÅSTE kontakta en erfaren sadelprovare för det är VIKTIKT att sadelen sitter bra och en antiglidpad löser inte det riktiga problemet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nä det blir för dyrt med båda era förslag. Jag köper en kortare sadelgjord bara så ska den nog sitta på plats. "IN MED MAGEN - hupp!"

För dyrt!?!?!?! Jag tycker inte du ska ha häst överhuvudtaget om du inte har en massa pengar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:rofl::rofl::rofl:

Men kära nån, det är ju en dressyrhäst! Den är ju brun!

Men hallå, om den är brun är det ju en travare. Det vet ju ALLA att travhästar är bruna. Och kan man verkligen rida western på en travare? De är ju avlade för att dra vagn och inget annat...

Jaa, vad smart, du kan ju köpa en riktigt billig så märker du om det funkar! :idea:

Och för övrigt, IngelaH, så är min fina hingst inte ALLS brun, han är faktiskt fux :mad: Och han kan typ inte trava, har försökt på longerlina nu och han kan bara galoppera.

Förresten så har jag släktforskat lite och hittat hans mamma! Hon är på väg från USA nu för att hälsa på sin älskade son.

2438148760_fc75ffd612.jpg

Sa ju att han inte var travare :mad:

Hihi ja med en carrot stick tar din springare dig utöver oandande gränser:idea: Och strunta helt i sadel å träns, tror en carrot-stick ist tha shit:D

Själv skulle jag villja ha en äkta American paint-pussy:rofl:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka