Jag har köpt ny digitalkamera!

Kaktusblomma

Trådstartare
Fick min nya leksak levererad idag. Pojken har en mini Sony Cybershot, men den är ju bara liten.
Förhoppningsvis tar min lite bättre bilder, den är på 4 megapixel och har 3 ggr optisk zoom.
Man fick med något konstigt ställ oxå... det har jag inte tagit reda på vad det ska vara bra för...
Kameran är en kodak easyshare, är det någon som har erfarenhet av den??
 
Har ingen erfarenhet av kameran, men kan inte det konstiga stället vara ett bordstativ el laddaren?
 
Ev ett bordstativ, det är i plast kanske 1cm högt med ett hål under till USB uttaget.
Men du kan inte ha den ståendes med USB i för det får inte plats :confused:
Plastgrejjen är ju mindre viktigt. Det är ju bilderna som är det viktiga.
Ni lär nog få se några av mina alster här på Buke men dom lär hamna under gnägg o katt =)
 
Vad är det för modell? Kanske står något på bla Cyberphoto (el i instruktionsboken) om vad som följer med...
 
Är inte Easyshare-kamerorna dom som man ska kunna koppla direkt till Kodaks skrivare och kunna skriva ut direkt?
Det är inte någon sorts länk till det då?
 
Det kanske det är... Men det får ju inte plats något under direkt... isf ska man nog kunna
sätta den direkt på skrivaren med plastgrejjen mellan eller nåt. Jag har inte öppnat
instruktionsboken än... fick kameran levererad till jobbet.
 
oh... Nu har jag packat ner den i kartongen som den fraktats i för jag ska precis
gå hem... Men jag kan svara på det senare ikväll =)
 
Glömde bort igår kväll...
Det ska var en Kodak DX 6440. Jag var o tittade på sidan och jag tror att det var den.
 

Liknande trådar

Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: escodobe
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
1 981
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp