Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var meningen att det ska vara ytterst ytligDet där med gröna ögon måste jag bara hålla med om! Jag är 46 år och har hittills bara haft en enda, kortvarig pojkvän som haft annan färg på ögonen, av någon konstig anledning har alla andra jag fallit för haft gröna ögon?
Inklusive mannen jag gifte mig med
Totalt ytligt, men det var väl trådens charm?
Kom Igen nu, inget krav på utseende? Vad är det för ytligt med det?Miljonärska, i min ålder (om det nu ska vara ytligt) utseende egalt men snäll och med humor.
Annars går det bra med vilken vanlig kvinna som helst som är trevlig att umgås med.
Så stora krav har jag
Kom Igen nu, inget krav på utseende? Vad är det för ytligt med det?
ska nog skaffa mig ett självförtroende!Det finns gott om snygga män. Färre som uppfyller övrig kravlista. Jag får konstigt nog ofta uppmärksamhet av unga vältränade, "groomade" män i 25-års åldern. Typ sånna som jobbar på bank och tränar på Sats. Samtidigt som jag sneglar på de lätt alkoholiserade gubbarna i baren
Ungefär lika lång som jag, lite stadigt byggd. Rockig stil och tatueringar, troligen långt hår. Äger och använder både kostymer, jeans och hoodies.
(Min man: 15 cm längre, smal, svenssonstil, inga tatueringar, kort hår. Använder sällan eller aldrig kostym p.g.a. slapp klädkod på jobbet. Så kan det gå när man låter krav på insidan gå först och sen påminner sig om att attraktivitet sällan kan kokas ned till en enda "typ". )
Ytligt=pengarna ju .Kom Igen nu, inget krav på utseende? Vad är det för ytligt med det?
Då är han säkert perfekt! Enligt några mindre synliga parametrar.Haha sant sant!
Min överjordiskt snygga modell-vän hittade en snubbe som enligt henne var helt perfekt. Hon skulle presentera honom på Riche. Vi drog dit och snubben dyker upp i en urtvättad tröja med en elefant på med texten "Kenya". I övrigt verkade han smått alkoholiserad, lite lätt psykiskt labil och sa att han inte varit utanför huset på x antal år. Han har inga vänner, men fyra katter som han presenterar som sin familj. De är fortfarande ett par
Då är han säkert perfekt! Enligt några mindre synliga parametrar.