Jag ger snart upp.

arabia

Trådstartare
Inte nog med att min shettisfölis dog i kolik för 12 dagar sedan så har min gamla shettisdam Greace fått fång idag. Lägger snart av med hästeriet helt, detta har varit ett sjukt år med hästarna.

Sv: Jag ger snart upp.

Nä, vad trist! Jag hoppas det går bra för den lilla damen. *tröstkram*

Åh, stackare! Jag vet hur det känns! Hade ett sånt år för några år sen. Det blir bättre, kämpa på! *kramar*

Men så tråkigt! Jag beklagar sorgen över det lilla fölet och hoppas att det ordnar sig med madamen! Vet du vad koliken berodde på?

Usch vad jag lider med dig!
Hade ett rent jävligt år förra året och en bra bit in i detta året också. Men orka stå ut, hut jävligt det än är, för det blir bättre.

Beklagar verkligen det lilla fölet, förstår att det måste kännas tufft... :(

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
927
Senast: Fiorano
·
Hästvård Sålde en D-ponny för 4 år sen, som varit i vår ägo i två år. Den är låg i trakterna och vi hade ringsko på mestadels (ibland vanlig...
Svar
3
· Visningar
692
Senast: mily
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
1 294
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
712
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Höstföräldrar 2023

Hund, Katt, Andra Djur