Jag går nog före i kön ;)

Sv: Jag går nog före i kön ;)

Det där var det absolut sötaste och finaste jag sett! Vilken underbar liten bebis. :love: Grattis! Jag blir ännu mer sugen på en liten trollunge nu när jag ser bilder på din lilla. Tusen grattis och lycka till!
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Kan förklara för dig, så minns du säkert igen ;)

Aliide avskyr egentligen bebisar och barn, vill aldrig ha barn och tycker att dom är jobbiga :angel:

(Ja, Jenny, jag vet att jag kanske hårddrar det lite nu, men jag ville bara vara tydlig ;))
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Eller äcklig kanske? Då hade det känts mer som du, haha :D

Nåja, det är kul att se att du börjar mjukna på gamla dagar också ;)
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Han är för övrigt supersöt Pmm! Jag brukar tycka att dom flesta bebisar är rätt så fula, men du har också lyckats med att få en som är söt direkt från början :D
Sebastian var också av den typen. Fick många chockade kommentarer om att han var så fin, trots att han var nyfödd :p
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Kan förklara för dig, så minns du säkert igen ;)

Aliide avskyr egentligen bebisar och barn, vill aldrig ha barn och tycker att dom är jobbiga :angel:

(Ja, Jenny, jag vet att jag kanske hårddrar det lite nu, men jag ville bara vara tydlig ;))

Eller äcklig kanske? Då hade det känts mer som du, haha :D

Nåja, det är kul att se att du börjar mjukna på gamla dagar också ;)

Aha! :idea:
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Aha :idea:

Jag brukar också tycka vissa bebisar är fula (herregud får man säga så :o )

Idag har vi vart ute och farit hela dagen, först till BB på återbesök, över 2 timmar för hörseltest och vägning :eek:

Sen ner till barnens hus men våran vagn hade inte kommit in, men vi fick hämta liggdelen och skötväskan vi fick gratis för vagnen är försenad. (Gör faktiskt inte så mkt eftersom väskan annars går på 700:- :angel: )

Sen lunch å då träffar vi en dragracing kompis och det pratas i säkert över 1 timme.

Upp sen på affären och där träffar man såklart på massa man känner.

Hemma igen nu, Rasmus är trött och tycker det är skönt å vila på lammfällen och själv tror jag pattarna ska explodera!
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Aha :idea:

Jag brukar också tycka vissa bebisar är fula (herregud får man säga så :o )

Idag har vi vart ute och farit hela dagen, först till BB på återbesök, över 2 timmar för hörseltest och vägning :eek:

Sen ner till barnens hus men våran vagn hade inte kommit in, men vi fick hämta liggdelen och skötväskan vi fick gratis för vagnen är försenad. (Gör faktiskt inte så mkt eftersom väskan annars går på 700:- :angel: )

Sen lunch å då träffar vi en dragracing kompis och det pratas i säkert över 1 timme.

Upp sen på affären och där träffar man såklart på massa man känner.

Hemma igen nu, Rasmus är trött och tycker det är skönt å vila på lammfällen och själv tror jag pattarna ska explodera!

Gud det låter så fantastiskt mysigt! Du får mig att vilja ha barn! Nu går skam på torra land ;)

Stort grattis till den vackra pojken! :love:
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Kan förklara för dig, så minns du säkert igen ;)

Aliide avskyr egentligen bebisar och barn, vill aldrig ha barn och tycker att dom är jobbiga :angel:

(Ja, Jenny, jag vet att jag kanske hårddrar det lite nu, men jag ville bara vara tydlig ;))

Det där var rätt snällt sagt! :love::D

/Barnhatare, som börjat mjukna
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

rasmus.jpg

Stort grattis pmm, vilken underbart söt liten pojke. :love:
Måste bara säga att han är väldigt lik min son som nyfödd på den här bilden. Och likadana kläder har de också. :D
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Jag har mina dagar jag med :angel:

Fast efter 4 dagar med fruktansvärd migrän med superillamående till så börjar jag känna mig rätt så elak. Idag hade jag många tankar om att slå sönder varje lampa på bilen som låg och tryckte i bekväma 60 km/h på 90-vägen. Möte hela tiden och krokigt som fan, så jag hann reta upp mig lagom under den milen jag fick hålla mig bakom honom. Lång jävla kö blev det, och arg var jag.

Sorry för trådkapningen.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 174
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp