Jag går nog före i kön ;)

Sv: Jag går nog före i kön ;)

GRATTIS!! Gud vad kul!! :bump: Åh vilken sötnos ni fått.. Så himla glad för er skull... Gratta Niclas också.. Kraaam! Mejlar dig om hus och stall istället :idea:
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

*knapplån*
Mer bilder mer bilder mer bilder!!!!!

phph1jhxu.jpg


:love:

Måste köpa ny kamera bara, våran är typ 3 år gammal å låter jätte högt när man knäpper å då blir han skitsur ;)
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

trodde du höll i din bebis med järnhand, men pappsen verkar ju få hålla oxå ;) hehe...

fina pojkar du har!!!!! :D
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

tööötis :love: (den lilla asså, den stora kan du få behålla men den lilla ska jag sno :devil: :angel: )
Går allt bra? Har du landat eller är du å svävar på molnen? :)
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Jag har inte riktigt förstått det än och säkert därför jag kan sitta här helt utan "problem" men lika bra och passa på när han sover.

Allting fungerar som det ska och det är en lika envis grabb som mamma. Råkade såklart väcka honom i natt och de straffade han mig med på en gång, låg jag bekvämt så skrek han och när han låg bekvämt och somna så låg jag hur obekvämt som helst ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Antar att det kommer bli dags för käk snart ;)
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

grattis!!! sicken sötnos:love::love: med ett väldigt fint namn:angel:

lycka till] Med det lilla livet som hade väldigt bråttom ut
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

GRATTIS pmm!!!

(jag blir helt rörd vid tanken på att jag snart har en egen liten bebbe i famnen!)
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

GRATTIS pmm!!!

(jag blir helt rörd vid tanken på att jag snart har en egen liten bebbe i famnen!)

Jag börjar störttjuta så fort jag ser mina bilder på gravidmagen! Eller bara tänker på att han faktiskt låg där!

phpqtej5q.jpg
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

Så fin!

Jag kan nästan inte förstå att du haft honom i magen, och att du nu har fått barn! Och då har jag ändå bara följt dig här på buke :)
 
Sv: Jag går nog före i kön ;)

GRATTIS!
Låter som min förlossning.
Mitt vatten gick 05.45 i måndags morse. Vi åkte in direkt. Var öppen 3 centimeter.

Öppnade mig sen från 4 till 10 på 30 minuter.
Började krysta 9.15 och hon var ute 10.00!

En liten tjej blev det. Nike heter hon.
Eftersom vi är fem veckor tidiga bor vi på prematuravdelningen på sjukhuset tillsvidare.

Hör av mig så fort det lugnar sig igen!

Stort grattis igen!:)
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 174
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp