jag- en sann hippokondriker

kingkong

Trådstartare
När jag hade ridit idag så när jag borsstade efteråt under magen så upptäckte jag en "bula". ni vet unbgefär bakom sadelgjordsläget, där mrukar ju vara tvåovala utbuktningar, men den ena var mycket större än den andra- kan sadelgjorden ha tryckt på henne?? eller är det symtom på nån sjukdom?? någon?? :confused:

Sv: jag- en sann hippokondriker

Vet inte vad det är, men har råkat ut för samma fenomen 2 gr på olika hästar.Bulan var rejält stor men försvann efter ett par dagar. :confused:

Sv: jag- en sann hippokondriker

Vilket sammanträffande, det funderar jag också på just nu.
Vad är det som bildar de där ovala utbuktningarna?
Pållan har ganska tydliga såna, syrrans häst har inga alls.
Undrar vad det egentligen är för något?

Liknande trådar

Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 611
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 937
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 778
Senast: Jamtland
·
Hundhälsa Hämtade min hund på hunddagis efter jobbet idag, och allt var som vanligt. Men när vi kom till stallet 10 min senare reagerade jag på...
Svar
7
· Visningar
2 248
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama