Jag e nu MAMMA!!

memma

Trådstartare
Ojoj, här gick det undan, från att inte ha känt ngt på mig till att få en son på kvällen....

Fick värkar, slemmis gick & vatten kl 04,00 ca i måndags morse 20 april....
Kl.17,45 är sonen ute......

En Melwin 3270 g & 54 lång!!! Underbart!!:love::love::love:

BF var den 28 april, jag som trodde jag skulle gå över tiden.......men magskänslan sa att han skulle titta ut ngn mellan den 20-25 april....magkänslan stämde......

Senast ändrad:
Sv: Jag e nu MAMMA!!

Super Tack alla, det är verkligen en cool känsla att bli mamma & pappa, så underbart....bilder kommer senare!!

Gud vad underbart det är att vara mamma....men varför funkar inte ammningen???? Ska till BVC i morgon o få hjälp...fick bra hjälp på BB men nu verkar det inte finnas tillräckligt med mjölk...:confused:

Det kan ta tid innan mjölken rinner till för vissa, anledningen till att Melwin var nöjd första dagen/dagarna kan vara för att han inte var lika hungrig/sugen så direkt i anslutning till förlossningen .

Om han tar bra tag om bröstet så forts bara att amma ofta, men det är ju super att du får hjälp från BVC också :)

Ja jag önskar själv att jag läst på lite innan allt gick fel för mig, det är därför jag prackar på alla andra en massa information hihi.

Bilder kommer snart (hoppas jag.....Tina- kolla annars i min blogg, finns länkad från Maddes hemsida :) )

I natt hände det ngt med boppsen, spända o det belv typ 2 storlekar större, så i natt har jag ammat i en timme (skönt) sen nu i morse/fm gick det ej, så då fick han ersättning. Ska få bra råd nu från BVC hoppas jag, men nu känner jag att det finns mjölk i brösten innan var dem bara så "slappa" o mjuka.....Det var dem verkligen inte under graviditeten......
Jaja, hoppas på masa nyttiga tips i dag!

Gud vad man kan stirra på sitt barn i evigheter.....Så skönt at ha dem UTANFÖR magen....:love::love:

Ojoj, här gick det undan, från att inte ha känt ngt på mig till att få en son på kvällen....

Fick värkar, slemmis gick & vatten kl 04,00 ca i måndags morse 20 april....
Kl.17,45 är sonen ute......

En Melwin 3270 g & 54 lång!!! Underbart!!:love::love::love:

BF var den 28 april, jag som trodde jag skulle gå över tiden.......men magskänslan sa att han skulle titta ut ngn mellan den 20-25 april....magkänslan stämde......

Stort Grattis :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Åh, äntligen får man lite tid! :) Tänkte berätta om min förlossning, som jag bara upplevde som positiv! Födde en liten son på BF+6 Var...
Svar
12
· Visningar
1 126
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 588
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka