jag e gravid!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

semlis777

igen gjorde testet idag.hoppas bara det går bra denna gången och att jag slipper ett missfall till. nu förstår jag varför jag har skällt ut min pojkvän dom 3senaste dagarna:D :D och varför det gör ont när vi har haft sex i en visställning,som det gjorde förra gången.men jag har inte ont i mina bröst denna gången,ännu.
 
Sv: jag e gravid!!!

nu är det första gången jag mixar två trådar, men DU MÅSTE BÖRJA ÄTA VETTIGT! :mad:

annars kommer du få ett missfall till och det vill du väl inte?
 
Sv: jag e gravid!!!

jo jag lovar att jag ska tvinga i mej mat,det lär även min sambo göra
 
Sv: jag e gravid!!!

bra, bara du börjar äta så kommer det att bli bättre, lite mer frukost och riktigt luch och kvällsmat är det som behövs..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 420
Senast: Hazel
·
  • Artikel
Dagbok Jag satt i kökssoffan med amningskudde och min 3 månader gamla dotter i knät. Jag tittar på när min man och treåring ”spelar” schack när...
Svar
8
· Visningar
1 391
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 761
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 609
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp