Jag blir tokig!!!

V

Villeroy

Jag vet att ni håller på att ändra mycket på forumen nu men jag håller ändå på att bli helt vansinnig på att bukefalos så ofta inte går att öppna!!

Extremt irriterande när man svarar ett inlägg och så fryser tråden precis när man sänder sitt svar som då försvinner...

Har detta med om organiseringen att göra? och i så fall hur länge ska den pågå???

0026.gif
/ Vresiga Ville

Sv: Jag blir tokig!!!

Detta kan ha lite att göra med omändringen, men beror förmodligen mest på att många är inne samtidigt.
Jag skall försöka se om det går att åtgärda med lite städning och optimering.
Ledsen för att det inträffar.

Det vore kanon!!!:)

Behövde nog mest gnälla av mig lite!

Bukefalos har genom alla tider varit segt och trögt.. iaf. för mig på alla dess möjliga datorer.

"I alla tider" - och du har varit registrerad i ett halvår...

Allmänt: för mig har Buke fungerat utan problem ett bra tag nu!

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
497
Senast: Shaggy
·
Mat Detta är INTE en tråd för smörälskare.... Jag köper både smör (och har i/på mat) och margarin (och steker i och bakar med), men detta...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 018

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat