Jag blir galen!

Sv: Jag blir galen!

det ser ut som din dator använder engelsk tangentbordslayout. är den ny eller nyinstallerad? om det bara blivit så helt plötsligt (och du har windows) kan du prova att trycka alt+shift en gång och se om åäö kommer tillbaka.

om inte det fungerar går du in på kontrollpanelen och väljer språkalternativ (eller vad det nu heter), klickar på fliken "språk" och sen på knappen "detaljerat". Där i nedre rutan ska det finnas svenskt tangentbord. om det inte gör det klickar du på "lägg till" och så väljer du att lägga till svensk tangenbordslayout och trycker sen ok...
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
216
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
117
Senast: Wille
·
Samhälle För att länka till den andra tråden om att begränsa paddor. Flera skolor i Europa har börjat förbjuda mobiler under skoltid. Är det...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
7 903
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
278
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp