maiagull
Trådstartare
Lillan som är 15 månader nu har blivit "dagisförkyld". Och efter nästan en veckas relativt normal snuva drog febern iväg och vi åkte på penicillin. (öron och lite i lungorna.) Hon vill inte äta, inte dricka, absolut inte äta penicillinet. Och det är jätteäckligt . Och jag känner mig heldeppad.
Jag uppför mig som om hon är dödsjuk känns det som, men jag är minst lika uppjagad. Jo jag har ju snuvan också, men den är betydligt bättre. Men min mage har farit också, av ren j-la nervositet. Och jag vill inte lägga mig på kvällarna för jag gruvar för hur nätterna ska bli.
Jag ska ALDRIG mer ha barn! Definitivt. Ett bekymmer räcker...
Jag vet att jag överreagerar, men hur gör/gjorde ni? Blir det bättre nästa gång? Eller hamnar jag på psyket för en snuva?
Kommer hon alltid att bli så här risig av dagissnuvorna. Jag kanske ska sluta jobba så hon får vara hemma och inte gå dagis.
Så snälla ni, peppa mig lite för det här är löjligt allvarligt.
Jag uppför mig som om hon är dödsjuk känns det som, men jag är minst lika uppjagad. Jo jag har ju snuvan också, men den är betydligt bättre. Men min mage har farit också, av ren j-la nervositet. Och jag vill inte lägga mig på kvällarna för jag gruvar för hur nätterna ska bli.
Jag ska ALDRIG mer ha barn! Definitivt. Ett bekymmer räcker...
Jag vet att jag överreagerar, men hur gör/gjorde ni? Blir det bättre nästa gång? Eller hamnar jag på psyket för en snuva?
Kommer hon alltid att bli så här risig av dagissnuvorna. Jag kanske ska sluta jobba så hon får vara hemma och inte gå dagis.
Så snälla ni, peppa mig lite för det här är löjligt allvarligt.