Jag är såå glad ...

P

Pippi´n

Jag har ju länge gått och tänkt på att jag skall skaffa mig en hund till snart. Och nu verkar det som att det blir av :banana:
Innan My Dog var nu i helgen så ringde jag runt till lite uppfödare och frågade om de skulle dit- så bestämde jag träff med dom där.. Dels för jag skulle få fråga lite saker och dels för att dom skulle se vad jag var för toka. Allt gick jättebra. Vissa var trevligare än andra och vissa klickade man rejält med.
Och det visade sig att alla tyckte bra om mig och hemskt gärna ville sälja mig en valp. :love:
Det känns jätteskönt att höra att man är omtyckt och att dom tycker att man verkar bra, pålitlig och intresserad. :bow:

Jag vet inte vad jag vill få ut av detta inlägget annat än att säga :jag är så förbannat glad just nu... jiippieee! :banana:

Och för er som undrar vilken ras det är ....så är det en... BRIARD :love:

Sv: Jag är såå glad ...

Ahhh...briarder är härliga :) . Hade en sån förut och han var verkligen något alldeles extra.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 086
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: igbest
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 765
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 824
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar