jag är så förbannad!

Hehehe Jag kan när jag vill..!! :rofl:
Hur har det gått för dig?? *nyfiken*
Jo, jag såg ju hur de såg ut.. *ler*.. magra och eländiga..
Och elaka var de oxå.. Inte hanterade för 5 öre... :D :angel: *ironi*
Nä, lite vanligt folkvett borde de plantera på sina åkrar en del bö´nner och så kunde de ju köra ner huvudet och ta en tugga emellanåt.. *grrr* :cool:

Jag vet inte om jag kommer i helgen.. Just nu är fullt upp.
Men jag ska försöka boka in det nån dag *lovar* :D
Jag vill ju verkligen se honom!!! :love:
Vi kan väl höras om det??
Kram :banana:

Svarar tillfälligt!

Blindabelinda och hennes sambo har haft åsknedslag i sitt hus så hon har inte kunnat vara på internet!

(Min sambo hjälpte dom med elektriska, därför vet jag)

Hej. Jag tänkte jag kunde uppdatera er för jag var med på tisdagen när de kom. (Blindabelindas modem slogs sönder av åskan så det har inte kommit nån tråd.)
Allt gick givetvis bra. Hon såg att hästarna var välmående och visst fanns det bete kvar sa hon. Allt gick så bra så, så nu fick gubben sig allt en knäpp på näsan! :D

HA! Det visste jag väl!!! :bow: :bow: :bow:
:rofl: Där fick han så han teg!!!!!
Öndka henne ett stoooort grattis!!!!!! :banana: :banana: :banana: :bump: :banana: :banana:~från oss alla!!!

då får hon trycka upp protokollet i hans stora fula ****
haha näsa skrev jag!!! :banana: :banana: :banana:

vissa verkar ju inte fatta när man pratar sakligt och lungt!!

hoppas blindabelindas internet funkar snart igen!

Jag blir skitförbannad då folk påstår att jag missköter mina hästar. Jag som umgås med dom varje dag år ut och år in vet ju bäst vad dom mår bra av ju!
Skriv ett stort j"vla plakat och sett vid vägen "Mata INTE hästarna! Dom blir sjuka av de grön proteinrika gräset! Om ni matar dom stämmer jag er! Obs. videobevakat område!" Ne kanske inte riktigt så men ungefär så. hehe blev förbannad för din skull! =)

hej alla, nu är det lilla jag, blindabelinda här (som är full, dock inte blind) jag vill tacka alla för erat stöd!

men nu väntar snart en polisanmälan på gubbatjuvingen då han idag släppte ut en häst ur hagen och han har tidigare klippt sönder dom två understa trådarna i stängslet två gånger om och shettisen hade idag gått ut ur hagen och satt i sig MASSOR med grönt gräs!

j*vla gubbaf*n!!!!!!!!!!!!!!!! :devil:

Vilken jubelidiot!!!!!!
Hur kan han göra så överhuvudtaget?? Jag hade nog anmält honom trots att det inte finns ngr bevis.
Bara för att han ska fatta att det händer nåt!!! :devil:
Anmäl fanskapet och hälsa från mig!
Kram på di!" :smirk:

Ps: Du har inte sett ngr kycklingar???? :rofl: :rofl: :rofl:
:D :angel:

VA???????????!!!!!!!!!!!!

såg inte detta inlägg förrrens nu!!! skämtar du??? hade han klippt upp tråden i DITT stängsel för att släppa ut en shettis som mkt väl kan dö när h*n äter för mkt grönt gräs pga fång????
vad menar du med att en polisanmälan väntar, gjorde du ingen på direkten?? den där gubbf*n behöver få sig en minnesbeta!!!! :devil: :devil: :devil:

Vad gör din granne på vintern när det inte växer gräs?

Anmäler ALLA hästägare i norra Europa?

Anmäler han/hon även t.ex. våra OS-aktuella ryttare, deras hästar lär knappast gå på grönbete dygnet runt nu...

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 818
Anläggning Vi har redan ett hagsystem över knappt 1 ha och reglerar gräsintaget hyfsat ok med att öppna olika tider på dygnet till främst 7 st...
Svar
6
· Visningar
1 906
Hästvård Någon med erfarenhet av patellaluxation? Vårt 20-åriga sto stod plötsligt halt i hagen en dag. Jag misstänkte hovböld men efter att...
Svar
9
· Visningar
1 383
Senast: tuaphua
·
Ekonomi & Juridik Sommaren 2014 åkte vi ut och hälsade på en kollega till min mamma då möttes vi av 3 hästar som var gravt undernärda, när vi frågade om...
2
Svar
22
· Visningar
5 426
Senast: exotic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar