Jag är nog väldigt snäll (kaniner)...

Ferrari

Trådstartare
Jag köpte min kaninhona Ziri för 3 år sen, endast 6 veckor från djuraffären. Jag har utvecklats mycket som kaninägare med Ziri som lärt mig mycket, på både gott och ont. Hon var den första kaninen jag tränade och tävlade i hoppning :)

För ett tag sen insåg jag att mina känslor för Ziri hade svalnat men jag såg att hon blivit förälskad i min 12 åriga lillebror. Hon är så snäll mot honom och han gillar henne jättemycket. Och eftersom jag är så godhjärtat så fick han Ziri i onsdags! :banana: Det känns verkligen helt rätt.

Förutom Ziri har vi två andra kaniner, vilden Lina som aldrig blivit riktigt tam och lilla Tintin. Dessa två är syrrans kaniner. Men eftersom Lina och syrran inte kommer överens (Lina klarar inte av syrrans hetsiga temperament) och då jag inte har någon kanin längre så frågade jag ifall jag kunde ta henne.

Så numera är jag ägare till en helt galen men underbar Lina :love: För er som undrar är hon 2 år gammal korsning med lejonhuvad kanin och sk bondkanin.

Lite bilder - klickbara
<-- liten bäbis (egen uppfödning)

Nyfiken (syrrans bild)
Vilar (syrrans bild)

Erkänn söt...

Sv: Jag är nog väldigt snäll (kaniner)...

Gammal tråd! Fattar inte varför den kom upp nu igen? :crazy:

R.I.P. Lina :love:

Liknande trådar

E
Övr. Djur problem med \"djävulsgerbil\" (LÅNGT) *ledsen* igår var jag tvungen att flytta tyson till en egen bur eftersom hon är så j*vla dum mot...
2
Svar
34
· Visningar
3 988
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV