Jacson handskar och tuffrider hjälm.

Y

Yellow_Dino

Jacson sporthandskar! är det nån annan som har såna? första ridvanten som håller och är skön. Prisvärda. seriöst att ta upp vantar här..:P Nån som har en tuffrider hjälm? av nyare modellen, säljs bland annat på lantmännen? den är också skön. Egna erfarenheter?:confused: :D

Handskarna, är det dom där med ett brett knäppe ovanpå handen? Isåfall tycker jag att det är jättesköna att rida med, till det går hål på dem, vilket det gör ganska fort.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
801
Senast: Soapbubble
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 092
Senast: kma
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 453
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Veckans första hopplektion blev en riktigt rolig timme på Juvelen. Jag uppskattar verkligen att jag har fått koncentrera mig på honom nu...
Svar
0
· Visningar
559
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka