Jacka på lokal tävling

pink_angel

Trådstartare
Får man tävla lokalt i JW jackan? Team jackan alltså.
Står det något i TR om reklam på fritidsjackor?

Sv: Jacka på lokal tävling

Jag vet inte riktigt hur den ser ut, men jag har tävlat med min Horsewear iaf, och det gick bra.

Ja, reklamen får väl inte var hur stor som helst.
Tror det är typ 10x20cm(kan ha fel) eller ngt sånt. Är reklamen större får man inte ha den egentligen. Har inte TR här så jag kan inte kolla exakt vad som står i den.

Är du osäker och inte har TR själv kan du ju alltid ta med jackan till tävlingen och sedan gå till överdomaren och fråga:)

Jag TROR man får det. Den har ju inte större tryck än vad många andra klubbjackor brukar ha. Har sett att några tävlat i dem, men prata med ÖD på tävlingsplatsen för att vara säker.

Ett helt ponnylag har i trakterna tävlade alltid med
dom jackorna och det verkade vara helt ok!

Vad bra, då tar jag med kavajen också å så frågar jag ÖD. Tack för alla svar.

// Pink_angel

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
607
Senast: Mli
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 421
Senast: hhere
·
Tävling Hej! Jag behöver hjälp att tolka TR 2023 Hoppning. Såhär står det: ”2. Träns / huvudlag 2.1. På tävlingsområdet ska hästen ledas i...
Svar
4
· Visningar
1 686
Senast: Sootie
·
Utrustning Om jag tolkar TR rätt så får man i princip använda vilket bett som helst i hoppningen, stämmer det? Är Bacher bett (det bettet som inte...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka