JAA hon tog sig!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Morotsbiten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 991
M

Morotsbiten

Dom ringde nyss från hinngststationen och mitt sto hade tagit sig med Briar *såå glad*

Oj vad roligt!!GRATTIS!Önskar att jag även satt i samma sits nu med mitt sto,men jag får gott vänta!Fick henne friskförklarad idag efter en svår staknings skada så jag är glad ändå :bump:
Vad har ditt sto för stam?
Mvh :banana:

Oki ja du har ju iaf 1 månad på dig innan det börjar bli allt för sent tycker jag!
Annars kommer ju våren inte allt för långt bort snart igen :)

Hon är E Gaspadin ue Hertigen

hihi ja jag kan inte ta efter 1 månad heller,hon är bara åring än såläne,men jag hoppas briar finns i avel även sedan när det är dax för min lilla gumma att bli mamma.Tänkte prova betäcka henne efter tre års testet,om ekonomin håller :crazy:
Finns hans sperma på många stationer eller hur gjorde du??
Mvh :smirk:

haha okej bara bäbis än så länge :D
Hna töms på doser och så skickar dom ner sperman till min närmaste station=) Smidigt värre

jaha ja det var ju toppen,,jag hoppas verkligen att han e kvar i avel när jag ska ta föl på mitt sto som sagt..Du får gärna hålla mig informerad om hur det går,är jätte nyfiken och intresserad!
Mvh :banana:

Ja jag kan hålla dig uppdaterad=)
Nu den 30 juli ska vi på återbesök med stoet och kolla så allt står rätt till med fölet och så!
Kort kommer på mini fölet :rofl: :banana:

Liknande trådar

Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 512
Senast: Freazer
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Piaff
·
Avel Jag fick en intressant fråga idag om skimmelcancer som fick igång mina tankar och väckte en enligt mig ny intressant fråga. En person...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: Shaggy
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
632
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka