Ja vad säger man? Idiot som ringer på annons.

N

Nozer

Ja, vad säger man...

Har en annons ute på en av våra katter vi ej kan ha kvar pga att hon ej går ihop med våran hund.

Satte ett symboliskt lågt pris, med betoning på att hon ska till ett bra hem.

Nyss ringde det ngn o frågade om vi ville det skulle gå "snabbt & smärtfritt".
VA? Undrade jag.
-ja, ja tyckte det kunde va kul o hoppa på bussen med bössan o få skjuta lite. (med betoning på att han verkligen ville det för att det var "kul")

Vad fan gör man med en sån idiot?
Är det ens lagligt att åka iväg o skjuta katter hur som helst?
Visst om det är en bonde o hans jaktmark...men o bara gå ut i skogen likssom?

Blev tyvärr så paff att jag inte fann mig o säga ngt riktigt smaskigt :(
Men så här i efterhand har man en hel del saker man skulle vilja sagt kan ja säga...
Tyvärr från skyddat nummer också...

/Tobbe

Sv: Ja vad säger man? Idiot som ringer på annons.

Vilken jävla idiot!!! :mad: :crazy:

Spelar väl igen roll om det är en bonde med egen mark heller, uppenbarligen ville han bara ha en katt att skjuta för nöjes skull!

Förjävligt!

Jag skulle vilja skríka polisanmälan, nummer eller ej, emn tyvärr är det väl så att det inte ens skulle vara någon idé.... Dom skulle väl garva åt dig.... :(

Faan vad trött jag blir på sånt här! Gaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Jag tror tyvärr inte att polisen skulle kunna göra något då det bara var ett telefonsamtal, men förstår hur du känner dig.

Nej, det är inte tillåtet ens att på egen hand avliva ett djur.

Det är det visst, om man kan göra det enligt reglerna! Jägare bl a har all rätt i världen att avliva djur och i nödsituationer får "vem som helst" göra det.

Våran ena katt skulle skjutas av "jägare", katten flydde och var i skogen i ca fem månader under en MYCKET kall höst (många nätter ca-25 gr). Det var ett levande kattskelett som vi hittade på vägen. (vi ägde inte katten då) Hade jag haft den "jägaren" som gjort detta framför mig då !:devil:

varför köper han sej bara inte en skjuttavla och skjuter på? Jävla idiot...

fan, vilka idioter det finns allså... man blir mörkrädd....:mad:

Idag två år senare, en mycket stor, stolt, gosig, hemkär kisse och mössens skräck och misse går inte från gården. :banana:

usch vilket dumhuve!!!:mad:

Liknande trådar

Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 635
Skola & Jobb Efter två och ett halvt år på samma arbetsplats, där personalpolitiken är obefintlig (Tyskt företag, handels) och det ligger lite...
2
Svar
21
· Visningar
2 954
Övr. Katt En i stallet hörde idag en kattunge jama o klättra inne i en vägg i ett gammalt förrådd vid stallet. Vi letade efter hål eller...
Svar
5
· Visningar
1 680
Senast: CeciliaT
·
T
Ekonomi & Juridik Vet ej om posten ligger rätt annars går de bra att flytta den. Nu undrar jag hur långt får säljaren gå igentligen vid ett hästköp...
18 19 20
Svar
394
· Visningar
43 499

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka