ja,min katt..

movi

Trådstartare
har ju valt att vara inne,mer eller mindre! Och allt har gått kanon,både med låda och vovve..
Tills nu för ett par dagar sen..Han har börjat kissa inne,bakom möbler! Har ju inte hjärta nu att slänga ut honom i rusket..
Så,fram med ideer,vad ska jag ta mig till,inte kul med kattkisslukt inne..Han är 2 år och kastrerad!
Han är ju så söt o go o kelen,men kisseriet ställer till problem..

Sv: ja,min katt..

Varför inte låta honom gå ut?
Kissande kan bero på många saker, i många fall protest.

Sv: ja,min katt..

jo,han är ute hela dagarna,kommer in till natten,vill sova! Vi lägger oss,och nån gång under natten,kissar han inne!

Liknande trådar

Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 389
Senast: Kaching
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 306
Senast: Otherside
·
Övr. Katt För att undvika att fullständigt kapa en annan tråd som jag känner mig skyldig till att den spårat lite, så startar jag den här tråden...
2
Svar
31
· Visningar
3 546
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar