J*vla kaniner!

Smurfoff

Trådstartare
ja blir så arg...jag har världens bästa rymmarkaniner...dom bor nu i garaget då dom rymde från sin utebur hela tiden. men tror ni inte dom lyckas rymma här också? och uppe på andra våningen är dom och där kan dom krypa under plankor under golvet så jag inte kan få tag i dom. blir så arg... de hålet i kompostgallret dom hade rymt för hade jag tagit för en träkloss men den hade dom lyckas rycka bort samt rymma...nu har ja satt ett annat kompostgaller ovanpå så nästa gång kan dom nog inte rymma..

men nu till de svåra...hur f*n ska jag få tag på dom ?

Sv: J*vla kaniner!

Om de kan komma upp själva så är det väl bara att vänta ut dem?

nu är dom infångade och buren är fixad. rymmer dom endå så vet jag inte vad jag ska göra :confused:

som tur var så hade dom sprungit ner på nedervåningen igen dock under träplankor så ja va tvungen att flytta allt som stod där.

Tur att du fick tag i dem!

Hur får de upp hålet då i gallret då?

Kanske kan hjälpa med dubbla galler på alla sidor? hönsnät som extra förstärkare?

Aldrig kul när ens djur hittar på rackartyg hela tiden :crazy:

ok. då borde det ju lösas med att du byter ut det kompostgallret så att alla är hela..

Liknande trådar

Övr. Barn Finns så mycket kloka människor här så jag vill fråga, kanske finns något man kan göra som man inte har tänkt på. Min väninna levde...
Svar
14
· Visningar
3 306
Senast: krambanan
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 638
Senast: Fille
·
Hästmänniskan Jag känner att bara måste få skriva av mig lite ang. en fruktansvärd grej! Jag ska försöka göra det så kortfattat jag kan. Jag hade...
Svar
15
· Visningar
3 255
Senast: Nea86
·
T
Hästmänniskan Sambons brosas tjej flyttat in på gården för 6 månader sedan. Hon gillar inte mig för 5 öre, fråga mig inte varför men hon har vart...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
16 154
Senast: Jazzper
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30