Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sant, dock blir jag lite besviken över att du håller på normen kille-tjej i ett förhållande. Jag gillade idén med homosexuella riddare. Eller kanske Ivanhoe ska byta kön i remaken också?I nästa remake hoppas jag på att Robin blir Robyn. Det är på tok för få kvinnor i riddar-filmer.
DEN gillade jag!Eller så blir Rowena och Rebecka dökära i varandra, ger Ivanhoe på båten och seglar till det mytomspunna Lesbos. Robin inser att han är transsexuell, blir Robyn och hon och Ivanhoe lever lyckliga till någon av dem träffar en annan.
Jag utgick ifrån att han inte är det. Eller spelar för båda lagen.
Du ser, när jag tänkte till så...Sant, dock blir jag lite besviken över att du håller på normen kille-tjej i ett förhållande. Jag gillade idén med homosexuella riddare. Eller kanske Ivanhoe ska byta kön i remaken också?
Ja, det var bra, ett tag trodde jag nästan att du var ulv med ditt heteronormativa tänk.Du ser, när jag tänkte till så...
Wamba!Sheriffen av Nottingham, Prins John,, Ivanhoe, Rebecka, Rowena, Bois-de gilbert, Gurth, Front De Beuf, Wamba, Lille John, Kung rickard, Isak av York, Robert av Locksle, cedrik Saxare.
Förutom nände Athlestane. Många potntiella roller...
Asg!! Nä finns inga garantier för detVet vi att Ivanhoe är straight?
Jag tycker ni är hemskt traditionella när ni prompt måste para ihop alla. Måste man leva i tvåsamhet för att vara lycklig? Nä. Jag tycker ändå han ska hålla sig till sin häst.
Jaha, ett till ulvspel jag måste följa trots att jag inte spelar själv(och aldrig har gjort).
Jag tycker ni är hemskt traditionella när ni prompt måste para ihop alla. Måste man leva i tvåsamhet för att vara lycklig? Nä. Jag tycker ändå han ska hålla sig till sin häst.
Wamba!
@Paddington
Och här blir jag allt lite fundersam... Det var väldigt vad man inte ska "para ihop alla", ser ut som nån som trycker på ensamhet... John?
Och vad skulle John ha för glädje av en ensan brottsbekämpande Ivanhoe a la Lucky Luke?