Nån som vill skvallra om hur de spelar?
Jag kan ge dig ett tips; lita inte på någon! De bara luras och vänder sig emot dig när du minst anar det! Skumma och opålitliga hela högen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så... Vilka har jag inte spelat med förut? Klara? Lilltess...? Koppen? Snurrfian? Lobelia? LenaH? Idahoe?
Jösses, även om jag spelat med hälften av er förut, var i 17 kom alla ni ifrån?!
Föreslår att du läser igenom senaste leken...Nån som vill skvallra om hur de spelar?
Jag kan ge dig ett tips; lita inte på någon! De bara luras och vänder sig emot dig när du minst anar det! Skumma och opålitliga hela högen!
Föreslår att du läser igenom senaste leken...
Ulv! Ulv! Jag har hittat en ulv! Kolla, hon försöker så split!!!
På'na!
Jag försöker ju bara hjälpa till! din otacksamma monstermorsa!
Började på det. Den var låååååå-ååååå-åång... Jobbigt. Gör jobbet åt mig!
Har du aldrig sett Ivanhoe? Var är du uppväxt? Under en sten? Den går ju alltid på nyårsdagen... Ut på nätet och leta så du får se detta fantastiska mästerverk!Hittat hit. Aldrig sett Ivanhoe men är lite mer bekant med Robin Hood
Är det du som skrivit rollistan, tror du prickat nästan allihopaSheriffen av Nottingham, Prins John,, Ivanhoe, Rebecka, Rowena, Bois-de gilbert, Gurth, Front De Beuf, Wamba, Lille John, Kung rickard, Isak av York, Robert av Locksle, cedrik Saxare.
Förutom nände Athlestane. Många potntiella roller...
Har du aldrig sett Ivanhoe? Var är du uppväxt? Under en sten? Den går ju alltid på nyårsdagen... Ut på nätet och leta så du får se detta fantastiska mästerverk!
Alltså vissa saker måste man ha sett, Ivanhoe och Sound of music (Hm sound of music tema någon? ) som passande nog gick samma dag hör dit! Jag tvingade mina stackars barn att se den trots att de försökte fly fältet och hade massor av invändningar mot filmteknik och annat...Jag är nog för ung för att uppskatta den såg lite grann nu i torsdags men fastnade inte riktigt och sket i det istället
Alltså vissa saker måste man ha sett, Ivanhoe och Sound of music (Hm sound of music tema någon? ) som passande nog gick samma dag hör dit! Jag tvingade mina stackars barn att se den trots att de försökte fly fältet och hade massor av invändningar mot filmteknik och annat...
Jag märker att @Monstermom kommer att göra sitt bästa att slå mig och @LenaH på ot inlägg... Lycka till!
Har du aldrig sett Ivanhoe? Var är du uppväxt? Under en sten? Den går ju alltid på nyårsdagen... Ut på nätet och leta så du får se detta fantastiska mästerverk!
Jag är nog för ung för att uppskatta den såg lite grann nu i torsdags men fastnade inte riktigt och sket i det istället
@Monstermom livet är för kort för att se dåliga filmer