iTunes - hjälp!

Trani

Trådstartare
jag skulle behöva lite hjälp med iTunes..
Det är så att jag har ett flertal (50+) låtar i iTunes som ligger som länkar från en annan dator. Nu ska jag flytta och ta med mig datorn som har iTunes och vill då såklart spara själva låtfilerna ifrån den andra datorn. Hur går jag tillväga?

ett alternativ är väl iof att radera länkarna och kopiera över låtfilerna från iPoden, men det kräver väl ett extra program? eller?

jag är inte superhajj på det här och vill gärna slippa att sitta och ladda hem alla låtar igen.. (har ca 800 låtar i iTunes så jag vill helst inte fucka upp någonting)

nån som vet?

Liknande trådar

IT & mobiler Har köpt ny mobil efter snart två år med min gamla. Inte självvalt utan den har gett upp. :meh: Kopplade mobilen med datorn och...
Svar
4
· Visningar
581
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 833
Senast: lisa412
·
IT & mobiler Har köpt en låt från itunes enbart eftersom jag ville ha den som ringsignal! Men hur tusan går jag tillväga nu? Kan man på nått sätt...
Svar
4
· Visningar
2 035
Senast: tomten
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 903
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30