Italiensk söksida ? Eller dansk?

K

Konie

Har Italien och danmark sökmotorer med resultat på hästar, liknande vårt travsport.se eller blodbanken eller så ??

Sv: Italiensk söksida ? Eller dansk?

Någon dansk söksida finns inte, när jag frågade dem så sa de att det skulle bli en sådan men att de inte ricktigt visste när än.
Om Italien har en sådan sida, tror jag säkert att de har, men tyvärr är det ingen jag stött på än. Vad för danskt är det du söker,Kan kanske hjälpa dig?

Har Italien och danmark sökmotorer med resultat på hästar, liknande vårt travsport.se eller blodbanken eller så ??

Italien har en bra sida, trot.it
Klicka på "generica", sedan är det bara att söka.
Finns även hingststatistik m.m. för Italien på denna sida.

Vill du har information om loppen som hästen startat i söker du på, anagt.it. Här är en direkt länk till söksidan.

Här finns länkar till många länders söksidor samlade. KLICKA HÄR!

Tyvärr har jag ingen länk till någon Dansk sida. Nu har till och med Malta en söktjänst, så våra grannar i söder får nog börja utvecklas...

Ytterligare en Italiensk söksida:

UNIRE

Kul för att man på enkelt sätt hittar avkommor också. (Discendenza )

Men den är inte hundraprocentig utan ibland så fungerar inte sidan alls..
Varför blir jag inte förvånad??

AM

Håller med dig, fy skäms danskar ( upps jag är dansk!) nu måste ni anstränga er med den där söksidan, vi måste ju visa att danskarna oxå kan....;)

Det är ju så jäkla svårt att hitta uppgifter på tex IT födda avkommor osv. och danska.....

Ni ska ha tack för de föreslagna !

Vad är det för uppgifter du vill hitta? Jag kan kanske hjälpa dig, vet lite olika vägar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 720
Ridning Hej! Jag har en 9 årig hopphäst som jag köpte för 2 månader sedan. Min klubb anordnar KM nästa vecka och för skoj skull anmälde jag oss...
Svar
17
· Visningar
1 386
Foder & Strö Hur löser man fodringar? Det finns möjlighet att dela av så att de har varsin hage, men det undviker jag helst. Nu när det är bete är...
2
Svar
21
· Visningar
2 125
Senast: Happimess
·
Träning 7 årigt sto, import Tyskland. Vet inte mycket om ridningen där men har gått några små unghäst klasser i dressyr där. Knarrar/biter tag...
2
Svar
26
· Visningar
3 748
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar