Isola visar prov på god smak.

Sv: Isola visar prov på god smak.

Hon matchar faktiskt rätt bra :D

Risken är väl att jag råkar häfta fast henne i ramen också, får låsa in antingen mig eller katten på toa när konsten skall skapas :D

På nyårsafton skulle mamma använda sin nya fina duk för första gången. Oliver hoppade upp på bordet och somnade innan mamma han avsluta meningen "Oliver, hoppa inte upp på bordet nu..." :rofl:

Vad är det egentligen med katter och att de ska ligga på allt som de prompt INTE ska ligga på!? :crazy:

Jag vet inte men det är nog deras känsla att alltid vilja vara universums mittpunkt. ;)

Först måste man undersöka tyget nogrannt, tänk om det skulle vara fel på mönstret! :eek:
DSC00723.jpg

Sedan måste man kontrollera att det är ett hållbart tyg genom att rulla ner på golvet... :crazy:
DSC00724.jpg

Ju tunnare tyg desto bättre... :devil:
DSC00725.jpg

Jag ryser när jag ser bilderna, får hemska flashbacks till när jag skulle sy gardiner i tunn fin voile med två stycken halvåret gamla kattkillar... :crazy:

Men man måste ju älska dem ändå... :love:

Ähh, det är väl snyggt med fransar. ;) :cool:

Oliver har lärt sig att dra in klorna när han hjälper matte att sy, hon kan bli så ruskigt irriterad annars. :angel: Man ska hålla sina underordnade på gott humör så att de serverar god mat. :D

Liknande trådar

Övr. Katt ... och det känns som mitt hjärta har gått sönder. För lite mindre än ett år sedan, efter ännu en otäck infektion från bett av någon...
Svar
8
· Visningar
1 830
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Nu är jag då en mycket glad tjej som ska få en egen Häst utav min sambo i efterskott som present / julklapp här i vår och jag har i...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 460
Senast: lillan1992
·
Katthälsa För tre dagar sedan var jag in till veterinären med min äldsta katt (15 år) för att hans vänstra öga hade runnit ett par dagar och pang...
2
Svar
22
· Visningar
20 636
Senast: Altaria
·
Övr. Hund Slog mig idag när jag stod och mockade att det egentligen är ett under att stackars Viktor inte springer i cirklar med ögonen rullande i...
Svar
10
· Visningar
1 352
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Banta/slimma ner shettis?
  • Evolve