islandshingsten-Flaumur

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare misterhultspyret
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 071
M

misterhultspyret

hej!
har nu äntligen hittat en bra islandshäst som jag ska köpa :rofl:
men hittar inget om hans pappa undrar om någon vet något om:
Flaumur fra sydr grof?
vet att han ska finnas här isverige och är bedömd men mer vet jag inte.
tacksam för alla svar.

Flaumur frá Syðri-Gróf SE 132 är född 1988. Fux med stjärna E: Kjarval frá Saudarkroki IS 1025, U: Grimma frá Arabaejarhjaleigu IS 8234. 5-gångs hingst med BLUP: 108. Uppg enligt Islandshästsidan. Ägare Lotta Sundqvist-Åkesdotter
Östra Greda, Öland, enligt hestur.is.

hej!
tack för hjälpen!
men hur kan du söka på hestur.is ?
man måste ju vara medlem eller iallafall ha lösenordet.
hur gör du?

Vem som helst kan registrera sig som användare och då kan man söka i hela databasen.

hej!
ja men då står det att man ska välja betalnings sätt
visa kort ....eller har jag kommit helt fel då?

Ja, då har du nog kommit fel. Om du klickar på engelska och sedan "Free subscriptions" så kommer du rätt. hestur.is är helt gratis.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Freazer
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
950
Senast: Roheryn
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
549
Senast: Nikan
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka