Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
peter_lundin skrev:Man kan se om iris är inflammerad
PL
Jag har oxå hört att det funkar på häst ,fast vet ingen som gör det.Boj skrev:Om du nu kan frånse torrbollarnas inlägg, så vet jag faktiskt att det går att göra. Nu har jag iofs inte provat det själv, men känner till andra som gjort det. Bl a hittade man en böld i kroppen som annars var svår att lokalisera, och hästen fick hjälp med det.
Och du PL, bölden att inte i iris.
Quinn skrev:Håller med Peter L till fullo. Jag är alltså också en torrboll.....
Konstigt att vissa kan tänka sig betala för konstiga alternativmetoder. Samma människor tycker sedan det är oerhört dyrt med veterinärbesök. Jag tror att det beror på att det är lättare att TRO på alla alternativbehandlare som dyker upp, då de oftast är tvärsäkra i sin diagnostik till skillnad från veterinären som vet hur svårt och komplext ett problem kan vara och därför kanske får vara mer avvaktande i sina uttalanden. Dessutom kan veterinären bli anmäld vid feldiagnostik och behandling till skillnad från ovanstående grupper.
Varför vill man göra irisdiagnostik på en häst?
Konstigt att vissa kan tänka sig betala för konstiga alternativmetoder. Samma människor tycker sedan det är oerhört dyrt med veterinärbesök.
Jag vet någon som gör det, det är därför som jag frågar.Lilla Skutt skrev:Jag har oxå hört att det funkar på häst ,fast vet ingen som gör det.
Inte_Ung skrev:Jag vet någon som gör det, det är därför som jag frågar.
Mest så undrar jag nog om marknaden är god för sådant och om en verksamhet baserad på det kan vara lönsam.
Denne någon ger också akupunktur.
Får man ge akupunktur om man inte är veterinär?