Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hade lite bråttom när jag skulle byta till min nya iphone 12 mini från 7:an. Allt stod ju vad man skulle göra men, glömde något mot slutet, bytte simkort och nu kan jag inte göra något. Bytte tillbaka till gamla telefonen men hur gör man nu?
IT & mobiler
Jag har precis bytt mobil och det är dags att pensionera den gamla på ett värdigt sätt. Den är 7 år gammal(Iphone SE) och enklast är väl...
IT & mobiler
Inom kort ska jag byta från min iPhone CS till en iPhone 13 och när jag gör det skulle jag vilja få en clean start så att säga, men går...
Hästnyheter Jag tänker att det absolut kan gå för min lättfödda islandshäst att överleva utsläppt under en västkustvinter. Då talar jag överleva och...
Kropp & Själ De flesta är rökta eller bearbetade på olika sätt. Titta bara på tex engelsk korv, där de röda köttbitarna fortfarande är synliga genom...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.