Japp. Ungefär ett år gammal. Ville inte ha en 6a så SE blev suverän! (Hade 5S innan).

Jag har tappat den hundra gånger och badat den två för övrigt..

Helt okej.
Köpte en SE eftersom jag absolut ville ha en iphone, men ville inte lägga mer pengar än så.
Skärmen känns rätt liten och telefonen rätt tjock efter att ha haft en 6:a men den duger absolut:)

Jag hade 5S privat och 6 som jobbtelefon. Tycker att både 6 och 7 är hemska - svåra att nå över, skriva på och hålla i.

Köpte SE med stort lagringsutrymme. Är mycket nöjd!

Verkar ju bara vara positiva erfarenheter :) Jag tror min älskade 4S är på upphällningen, därav att jag kikar på ny.

(@Alexandra_W Min 4S har badat, gått i asfalt, betong, grus, nedför trappan stentrappa två gånger och i golvet fler gånger än jag kan räkna under de dryga fem år jag haft den. Inte en repa i skärmen :D )

Jag har en SE som privat telefon och en 7:a som jobbtelefon. Förutom formatet märker jag ingen skillnad. SE är en bra och prisvärd telefon tycker jag.

Jag har en SE, prestandamässigt känns den modern och tillräckligt snabb, den har det mesta av insidan gemensamt med 6S. Storleken funkar bättre för mig än 6 eller 7.

Jag med har en SE. När min 4:a sjöng på sista versen bad jag om en i samma storlek och blev hänvisad denna. Den är något större än 4:an men jag vande mig snabbt vid skillnaden. Enda problemet (för vissa?) är att den inte går att koppla ihop med bilen (för att använda apparna på pekskärmen) men det är inget jag har behov av att göra ändå (bluetoothuppkopplingen funkar som den ska med sagda bil).
Jag är jättenöjd!

Har också en SE och är supernöjd! Så skönt också med en telefon som inte går sönder så fort den ramlar i marken (för det gjorde min 5C) :D samt att den inte är omöjlig att hålla om en har mindre händer så som 6or och 7or är

Jag gillar min SE. Har en 7a i jobbet, men trivs bättre med SE. Jag hade dock kunnat köpt med mer minne (eller så får jag låta bli att ha en miljard bilder i telefonen :angel: ).

Liknande trådar

IT & mobiler Vet inte hur jag ska formulera frågan riktigt. Finns det någon som har bilder på hur det ser ut när man grppchattar med folk som har...
Svar
7
· Visningar
421
Senast: alazzi
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Marita73
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
389
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Är det någon mer som har problem med att youtube hänger sig och vägrar spela upp de flesta videorna? Ibland funkar det att öppna upp en...
Svar
6
· Visningar
292
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama