Intresserad av utah van erpekom!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare heymickey
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 2 171
H

heymickey

Hej!

Har kollat runt lite idag efter hingstar och blev otroligt intresserad av John Whitakers Utah van Erpekom, är det någon som vet något angående pris och liknande.

Har ett maxat d-ponny sto, påminner om Utah på pricken. Vi skulle betäckt henne med en hingst förra sommaren, på naturligt sätt men hon ville inte veta av honom. Så enda sättet är ju semin, kan tänka mig att Utahs inte är den billigaste!

Är tacksam för svar!;)

Sv: Intresserad av utah van erpekom!

påminner om att vi bör undvika länkar till hingstarnas hemsidor.
berätta om dem HÄR i stället!

/moderatorn

Han har bara verkat på import i Sverige ett år det var 2006 och betäckte då bara ett sto. Så risken finns att om du vill använda honom så måste du själv ta in sperman och lösa licens för honom. Vilket inte blir det billigaste precis. Om du tittar på hans blup sida så står där vem som hade licensen på honom 2006. Så om du verkligen vill använda honom kan det ju vara läge att kontakta henne.
http://www.blup.se/sv-SE/horses/195321-utah-van-erpekom

tack ska du ha! ska kontakta henne på momangen och höra lite :D

fick du tag i henne ? hur gör man för att betäcka med honom ? han e så fin :love: =) :banana:

Hej!

Jag har också ett sto som jag skulle vilja betäcka med Utah van Erpekom
så jag undrar lite nyfiket hur det gick för dig och om du hittade lite uppgifter om te.x pris osv.

Mvh /
macbus:)

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 161
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen... 2
Svar
34
· Visningar
5 340
Senast: ginnies
·
Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 380
Avel Jag har en fundering och feel free att idiotförklara mig för jag har ingen aning om hur det fungerar. Har en hingst som blir tre till...
Svar
12
· Visningar
2 277
Senast: MaRomer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka