Intresserad av fälttävlan!

M

Madicken_H

Hej!
Jag är en tjej som äär 12 år som har ridit i 10 år. gillar när det går fort och älskar att hoppa stoora hinder! Rider gärna ut och tkr om att träna dressyr ! Skulle vilja prova på fälttävlian med min kraftiga b-ponny innan jag slutar på honom. Han springer jättefort, och hoppar med bra teknik. gillar inte så mkt vatten men hoppar allt ute! Han är maxad b-ponny. Tycker ni som kan atty jag ska prova på och kanske gära en debutant? Eller skaffa ny ponny direkt?

MVH Hanna

Sv: Intresserad av fälttävlan!

Hej!
Jag är en tjej som äär 12 år som har ridit i 10 år. gillar när det går fort och älskar att hoppa stoora hinder! Rider gärna ut och tkr om att träna dressyr ! Skulle vilja prova på fälttävlian med min kraftiga b-ponny innan jag slutar på honom. Han springer jättefort, och hoppar med bra teknik. gillar inte så mkt vatten men hoppar allt ute! Han är maxad b-ponny. Tycker ni som kan atty jag ska prova på och kanske gära en debutant? Eller skaffa ny ponny direkt?

MVH Hanna

Om du tkr att det verkar kul med fälttävlan tkr ja definitivt att du ska börja tävla, men då måste du först ta fälttävlandskortet.

Prata med en fälttävlans tränare eller kontakta ditt distrikts ridsportförbund så vet de säkert när nästa korttagning kommer ske :)

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 639
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 768
Senast: Ramona
·
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 888
Hoppning Hej! Jag är en trettonåring som är ca 165 cm och som väger 45kg. Jag är ganska smalt byggd och med långa ben. Jag har just nu en maxad...
Svar
6
· Visningar
1 820
Senast: Miljon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka