Internet Explorer?

the_connemara

Trådstartare
Sitter på matlab lektionen i skolan nu;) Råkade visst radera Internet Explorer igår.. Inge bra alls... Kan man installera det utan att vara uppkopplad? (får ta med datorn hem) Är det precis som att installera ett vanligt program eller...? Msn å så funkar ju fortf... Fattar nada :confused:
 
Sv: Internet Explorer?

the_connemara skrev:
Råkade visst radera Internet Explorer igår..
Aj då, det låter ju inte så bra. Men är du säker på att du tog bort hela programmet? Det är inte bara genvägen (ikonen) som du klickar på för att starta programmet som du har råkat radera?

Om du nu verkligen har raderat Internet Explorer så måste du installera om det. Det borde finnas på någon av skivorna du fick med datorn när du köpte den. Eventuellt blir det en gammal version då, men då får du ju i alla fall igång internet så att du kan tanka ner den senaste versionen.
 
Sv: Internet Explorer?

Håller med föregående talare. Säker på att du tagit bort det? Det är en del av system på nyare datorer som inte går att ta bort så..

Testa:
Start -> kör -> iexplore -> [enter]
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ska försöka fatta mig kort, vi är en normal familj med jobb och 3 barn. 1 pojke på 15 med Autism och drag av ADD. Förmodligen någon form...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
62 026
Senast: lundsbo
·
IT & mobiler Jag satt i skolan och jobbade över skolans WiFi med min laptop idag när uppkopplingen plötsligt bröts och jag inte hade några...
Svar
4
· Visningar
2 479
Senast: Mineur
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
948
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 724
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp