intellyweb vill ej publicera min hemsida

hannacecilia

Trådstartare
jag har nu knåpat ihop en hemsida i intellywebb. jag har en domän, ett webbhotell och ftp-program.

att publicera genom intellywebbverktyget fungerar inte alls.
med hjälp av ftp-program (filezilla eller WS_ftp) kommer jag så långt att jag får upp katalogerna på en vit, blank sida på min domän, dvs bara namnen inget mer. (tex index osv).
den har ju iaf publicerat någonting :smirk:

som ni förstår är jag helt nybörjare på detta och har inte för avsikt att lära mig HTMl för stunden. tycker intellyweb var en superbra lösning för mig... ända tills jag vill visa alla andra hur duktig jag varit:D .
rättning: trodde jag varit:rofl: .

så nu till frågan: någon som kan hjälpa mig??

Sv: intellyweb vill ej publicera min hemsida

Hej! Du behöver inte mecka med nåt ftp-program utöver det som finns på det webb-hotel Du har. Jag skrev bara in de uppgifter jag fått av webhotellet på publiceringsdelen av intellyweebb och så var det klart. Prova igen! Om jag kan så kan alla! :D

ha ha. jag kan inte...:rofl:
jag har försökt med det du skriver och får då ett felmeddelande som jag försök åtgärda men inte lyckats. prutt!
jag skall prova igen så skall du få felmeddelandet så kanske du kan hjälpa mig?
tror du jag måste avinstallera de andra ftp-programmet för att intellyweb skall fungera?
jag har gratisversionen -kan det påverka?

ok... nu har jag provat igen med bara intelywebb.
och den laddar upp (!), men fortfarande får jag bara en vit sida med tre rader text: index, vtp in, vtp, txt, vtp pvt. ser ut som mina mappar eller har jag fel? de är ej klickbara... och går ej att ta bort.
skall prova att göra en ny testsida och ladda upp den och se vad som händer.
hjälp mottages tacksamt:bow: !

Senast ändrad:

nu fungerar det:banana:
tydligen fanns det en liten rad där man skulle ange underkatalogen i uppladdningshanteraren innan man laddade upp:o
så med tre små söta w gick allt som en dans:bump: !

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka