Inte behörig att skriva?

S

Saraseal

Hej jag är ny här! Försökte posta en tråd under kategorin dressyr, men det står att jag inte är behörig till det? varför inte? jag rider dressyr och är mest intresserad av det, det var därför jag reggade mig här. för att få skriva och läsa om det.. varför är jag inte behörig?:(

Sv: Inte behörig att skriva?

ingen som vet.. lite rörigt ställe det här jag fattar inte mycket

Såvitt jag kan se har du redan postat inlägg i forumet dressyr, så det måste ha uppstått något tillfälligt fel när du provade.
När det knölar för mig, kopierar jag det som jag skrev och släcker ner sidan för att starta om ingen. Brukar funka då.

hmm.. ja inlägg verkar jag kunna göra men jag ville skapa en ny tråd..

Det var inte så att du kanske skrev en stund, och hann bli utloggad medan du skrev? Har du bockat i "kom i håg mig"?
Annars kan det bli så där. Att efter en stunds bukande så blir man utloggad, och då kan man ju inte starta trådar eller svara på inlägg.

nej jag kan fortfarande inte starta tråd! skumt.. men det verkar bara gälla under dressyr.. jag har skapat två trådar unde avel och så den här

Var så för mig med för ca 1 år sedan, på hund sidan. Har dock ej testat där igen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama