Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stollan skrev:Detta anser jag trots att jag helammat tills min dotter var 6 månader och delammat tills hon var 10,5 år.
smulis27 skrev:Håller fullständigt med om att BVC inte alltid finns bäst. Men jag håller inte med om att ersättning är det näst bästa alternativet. Om man har stora problem med amningen elelr mår dåligt av att amma så är ersättningen det bästa för just de individerna. Även om bröstmjölk kanske är bättre rent innehållsmässigt. Fast det kanske var så du menade?
smulis27 skrev:Tror att mångas svåra problem med amningen kunde undvikas om man erbjöd en mer öppen och kunnig hjälp redan på BB för de som vill amma. Det ska inte vara skämsigt att behöva hjälp, det är ju helt naturligt att det är svårt. Även om man själv är en rutinerad amma så är ju barnet alltid nybörjare! Läste för inte så länge sedan om en sjubarnsmamma som hade jätteproblem att amma sitt sjunde barn trots att hon ammat de föregående sex helt utan problem.