Intagningspoäng till plönninge

H

hhannaz

Hejsan :D Nogon som ska gå/har gått på plönninge gymnasiet och vet vad dom har för intagningspoäng där :)?

Sv: Intagningspoäng till plönninge

haha går där nu precis börjat nu i höst. det var ovanligt låga poäng när jag sökte för det var 170 poäng och dem andra åren brukar de tliggamellan 230-245 poäng :)

Det var som sagt 170 från början... ja kom in på 125 poäng... vet nån som kom in som inte hade 100 poäng ens..

jag går ridsport och har 125 =)

Okej ;) Går det att gå ridsport, och bo på internat där=)?Någon som vet =)?

gick ur för 3 år sedan och när jag sökte var det 245 tror jag. Men utbudet på ridgymnasium har ju ökat ganska mkt sen dess.

Om man ska gå på plönninge med inriktning Galopp, är det någon som vet om man tävlat i galopp tidigare då? Jag vet typ ingenting om galoppsporten men endå är jag väldigt intresserad av den. Så tror ni jag kan söka dit änd, eller måste man veta mycket om galopp innan?

Skolan äger 2 fullblod varav La roy går mer på ridning än galopp. Dem har lånat 2 fullblod av Strömsholm och en är skadad för tillfället så dem rider både på halvbloden och fullbloden på galopputbildningen :S Du behöver inte kunna någonting innan du börjar på galoppinritkningen.

Liknande trådar

Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
156
Senast: Jeps
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
496
Senast: Squie
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Hjälp. Har examinerande redovisning och ska då även ge respons på någon annans arbete. Texten jag har fått är tyvärr inte så bra...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 849
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar