Instruktör i Centrerad ridning?

Genom att hitta tränare som gått hos Sally Swift, antar jag. Jag vet inte om Sally tar emot längre?

som jag tidigare skrivit, känner ngn till var man kan få tag på en sådan instruktör?
svårt eftersom de är så få...

Kolla på länken som jag fick av Hellas! Där kunde man söka på tränare. Fanns ju även mail o telefonnummer där. I Stockholm (bor du va?) finns det ju garanterat tränare.. Vet iaf en som jag inte kommer på va hon heter just nu.. :o
Jaja, fråga om du vill veta så ska jag kolla det. :)

det kommer en tränare i centrerad ridning hit upp kanske en gång i månaden, hon är från södra sverige nånstanns, sthlm tror jag.. Lotta Månsson heter hon, är utbildad av Sally Swift och ger lektioner i hela europa.. hon kan utbilda andra att bli tränare också, jag vet inte riktigt var man kan få tag på henne annars, men hon kan du kolla med om du hittar henne nånstanns.

Liknande trådar

Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
1 934
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 091
Senast: Emro
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
591
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 344

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka