Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hej,John Ricketts (aktiv i Sverige), Parelli och Klaus Ferdinand Hempfling är namn du kan kolla upp.
hej,Är det hästhantering från marken som är av främsta intresse, eller önskar du se träningshjälp i tävlingsklasser från marken?
Clinton Anderson är bra tycker jag. Även Bucks Dvd-serie "7 clinics"( finns korta klipp på YouTube) är bra.
Tack... jag googlar o youtubar för fullt.. berätta, vad är det du gillar och vad skiljer honom från alla andra?Det finns många, men jag säger Warwick Schiller. Hans arbetssätt och filosofier känns befriande självklara för mig.
tack! kollade lite på tuben... han verkar inte lika macho och affärsmässig som clinton.. kände igen mycket av det han sa och gjorde från clintons filmer, han gjorde allt lite mjukareBåde innehållet och formen. Innehållet såtillvida att han inte krånglar till saker, han är strukturerad och konsekvent och framför allt tydlig. Genomgående är hans filosofi att helt enkelt "make the wrong thing hard and the right thing easy". Sedan finns det väl ett mått av bekräftelse också; mycket av det han lär ut stämmer överens med mina egna uppfattningar. Formen genom att han är ganska lätt att förstå, hans videos är oftast rätt bra och tydliga, och han har ett lättillgängligt språk (imho).