P
Ponnymamma2
I år är första året som min dotter startar fälttävlan (ponny) och jag börjar undra om jag är helt snurrig eller vad som händer med alla utannonserade tävlingar. Vi bor i Uppsala och tävlar alltså i Uppland, Västmanland och Stockholmstrakten ungefär.
I våras "försvann" två tävlingar, nu kommer jag inte ihåg var. Men nu i höst hade jag antecknat en tävling 3-4/9 (Hägerneholm) och en i Botkyrka 28/8, först försvann Botkyrka och nu när jag letar prop för att anmäla till Hägerneholm så är den också borta.
Har vi bara haft otur eller är det så här i fälttävlan ?
Känns aningen hopplöst faktiskt eftersom halva tävlingssäsongen nu fallit bort och så här på nybörjarnivå vill man ju inte åka så jättelångt.
Nån som vet mer ?
I våras "försvann" två tävlingar, nu kommer jag inte ihåg var. Men nu i höst hade jag antecknat en tävling 3-4/9 (Hägerneholm) och en i Botkyrka 28/8, först försvann Botkyrka och nu när jag letar prop för att anmäla till Hägerneholm så är den också borta.
Har vi bara haft otur eller är det så här i fälttävlan ?
Känns aningen hopplöst faktiskt eftersom halva tävlingssäsongen nu fallit bort och så här på nybörjarnivå vill man ju inte åka så jättelångt.
Nån som vet mer ?