Monifa
Trådstartare
Är flytt på g igen och på jobbet finns en PYTTEstuga jag överväger att hyra. Men hur fasiken inreder man? Är ju evigt tacksam över att jag har väldigt lite möbler och att mitt bord är pyttelitet.
Stugan är 9,6 m x 3 m och normal takhöjd.
Det som ska in är ett bord med måtten 90 x 90 cm samt en byrå 125 x 41 cm + 105 cm högt. Sängen får jag inte in i huset så det blir en 120 säng istället.
Sovrummet är 3,6 x 3 m, köket 2,5 x 3 och badrummet 3,5 x 3. Har ingen vidare koll på vart fönsterna är (vet att det sitter ett på vardera kortsida)
Är sovrummet och köket, hur hade ni gjort?
Vill ha in sängen, köksbordet, byrån annars är det fria händer som gäller. Finns inga garderober men äger klädstång jag gärna använder. Vill hålla det ljust och öppet utan tusen pryttlar.
Några idéer?
Bilder kommer om ungefär 1½ vecka.
Skissen stämmer inte riktigt, glömde bort måtten när jag gjorde den
Stugan är 9,6 m x 3 m och normal takhöjd.
Det som ska in är ett bord med måtten 90 x 90 cm samt en byrå 125 x 41 cm + 105 cm högt. Sängen får jag inte in i huset så det blir en 120 säng istället.
Sovrummet är 3,6 x 3 m, köket 2,5 x 3 och badrummet 3,5 x 3. Har ingen vidare koll på vart fönsterna är (vet att det sitter ett på vardera kortsida)
Är sovrummet och köket, hur hade ni gjort?
Vill ha in sängen, köksbordet, byrån annars är det fria händer som gäller. Finns inga garderober men äger klädstång jag gärna använder. Vill hålla det ljust och öppet utan tusen pryttlar.
Några idéer?
Bilder kommer om ungefär 1½ vecka.
Skissen stämmer inte riktigt, glömde bort måtten när jag gjorde den