Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag blir snart galen på alla täcken. Jag har aldrig förut funderat så mkt på täcken som nu - förr köpte jag ett tjockt eller vad det nu skulle vara, från h**ks och sen var det bra. Men nu blir jag tokig
Jag har klippt min dam för första gången - hon är visserligen inte helklippt utan klippt på halsen - mellan frambenen under magen och "snett på sidan"
Ska man ha täcke med hals inne när det blir riktigt kallt eller räcker det med ett tjockt täcke utan hals? Jag har köpt ett 400g täcke m hals att ha ute. Men vad ska jag ha inne? Nu har hon ett 300g utan, men det lär ju bli kallare!
Kan ni inte länka till bra täcken med schyssta priser? Gillar faktiskt shires!!
http://www.hippson.se/cldoc/12680.htm
där står lite om just täcken med hals. Jag tror inte du skulle behöva ett täcke med hals inne om det nu inte är svinkallt i stallet. Det räcker säkert med ett täcke 400 gr fyllning inte mer, tror ändå att det hade räckt med 300 gr fyllning. är hästen frysen av sig? Kanske ett med halvhals? Jag tror det hade blivit jätte bra.