Innekatt+foder

black_darling

Trådstartare
Lånar black_darlings användare!
Jag har en innekatt på 1 år (main coon/norsk skogskatt) som lever rövare på nätterna. Undrar om det kan ha med fodret att göra, då dessa problem uppstått i samband med foderbyte. Nu äter hon kitkat blötmat och Mjau torrfoder (ca 1dl/dag)
Hon har haft problem med magen till och från men är nu helt bra. Nåt tips på bra foder för innekatt? /Emeli

Sv: Innekatt+foder

När du säger att hon lever rövare, vad gör hon då? Springer omkring och busar? Då har det nog snarare med underaktivering att göra under dagen, testa att busa med henne ordentligt dagtid några dagar så kanske kattens dygnsrytm vänder och hon sover på nätterna istället.

Sv: Innekatt+foder

Jag har börjat använda Royal canins foder för långhåriga katter till mina skogisar och dom mår jättebra.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Jag ger idag RC Veterinary Urinary S/O Moderate Calorie till mina två katter. Min svarta katt har haft urinsten för flera år sen...
Svar
0
· Visningar
768
Senast: Nikan
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 678
Hundhälsa Dante har ätit VOH sedan sin tid hos uppfödaren. Där blandades det ut med Doggy professional, men jag tyckte han var så kass i magen...
Svar
16
· Visningar
2 118
Senast: Lilla-S
·
Hundhälsa Min rottistant på snart10 år och ca 30 kilo äter idag Pure Natural grain free med lamm och mår bra på det, väldigt blank i pälsen, har...
Svar
11
· Visningar
996
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Snabbmat?
  • Mens
  • Skottlossning på skola

Hund, Katt, Andra Djur