Innehåll Mustang Protein+

mjulin

Trådstartare
Vore snällt om någon kan hjälpa till med råvaruinnehållet i Mustang Protein+.
Värdena har jag redan koll på.

Sv: Innehåll Mustang Protein+

Såhär står det på hemsidan

"Agrivit mustang Protein + har också ångkokt spannmål vilket markant ökar hästen upptagningsförmåga av den kokta spannmålens näringsinnehåll. Vi har också tillsatt extra mycket biotin för att förebygga hovskörhet, linfrökaka extra biotin och självklart mycket lättillgängligt luserngräs."

Alltså kan man sluta sig till att det innehåller spannmål, lucern, linfrö och biotin.
Om det är allt eller hur mycket av varje det är vet jag inte.

Sv: Innehåll Mustang Protein+

Om någon har tillgång till innehållsförteckningen från en säck vore jag tacksam att få den. Var hos foderförsäljare idag men dom hade inte denna produkt inne.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 534
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
616
Senast: WildHorse
·
Foder & Strö Min ponny skulle behöva få i sig munkpeppar eller liknande för sin brunst. Grejen är att hon är kräsen. Försökte med NAF Oestress idag...
Svar
16
· Visningar
616
Senast: Leeelot
·
Foder & Strö Hej😊! Behöver hjälp att välja hösilage till mina två ganska lättfödda d-ponnyer🙏 Behöver ett silage med hyfsat lågt socker så det är...
Svar
5
· Visningar
551
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?