Innehåll i fullfoder

Eastwick

Trådstartare
Om man som jag använder Mustangs fullfoder och behöver toppa med mera protein, tex. soja, hur vet jag då att fodret inte redan innehåller soja så att jag kommer över maxgränsen för vad som är rekommenderat? Det exakta innehållet står ju inte på påsen, ej heller i katalogen.

Sv: Innehåll i fullfoder

Var på sidan hittar du det exakta foderinnehållet? Foderanalysen hittar jag precis som i broshyren men inte vilka fodermedel det är tillverkat av.

Liknande trådar

Foder & Strö Har för första gången en häst där man måste vara lite betänksam kring i vilken form man ger foder. Hon har en djup tandficka och...
Svar
14
· Visningar
616
Senast: WildHorse
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
750
Senast: Oknytt
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 080
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar