Inlägg försvinner för mig?

Och_Aye

Trådstartare
Har varit med om ett par dagar nu att det står i trådar att en användare skrivit inlägg i trådar, men när jag klickar på trådarna kommer jag bara till det senaste jag själv läste och det finns inga fler inlägg efter alls. Vad kan det bero på?

Är det någon annan som känner igen att något liknande hänt? Kan det ha varit en tråd där inlägg raderats av moderator pga regelbrott?

Jag har sett samma sak. Tre gånger hände det i samma tråd igår.

Tror inte det varit pga regelbrott. För mig handlade det t ex om tråden om utebelysning.

Tänk bara på att om man svarar på ett inlägg som tas bort så tas också det egna inlägget bort oavsett innehåll.

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
786
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama