Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag undrar om dt är försent att köra in ett 12 årigt halvblodsto. hon är tömkörd men har aldrig haft avanskappa, hur ska jag göra för att vänja henne vid den och kan hon bli inkörd
Vi har precis påbörjat inkörning av vårt 12-åriga halvblodsto. Än så länge har vi bara kört med vagn en gång, men det gick hur bra som helst. Hon är i och för sig en mycket lugn och orädd dam. Vi har tagit hjälp av en kunnig person eftersom vi själva inte hade erfarenhet av körning.
I Jämjö finns många kuskar att ta hjälp av! Ex. G-Å Sommar... Han kör Fjordhästar... Jag är själv från Nättraby och hör mycket bra om honom. har själv hållt på mycket med Körning av olika slag! Jag körde dessutom in min Fjording som 12 åring. Man hade antagligen försökt köra in henne tidigare innan jag hade henne! För hon var otroligt bakskygg. Månaden efter körde vi en show och student för min bror! Men ett tips är... Börja att imunisera hennes bak! låt fantasin flöda! Var självsäker! Bli inte rädd om hästen blir rädd! För DU ska vara tryggheten!
Hundavel & Ras Jag gav ungefär samma förslag när en annan användare hävdade att mops var något alldeles extra, uppenbarligen har jag missat vad det är...
Hundträning Det låter lovande! Är inställd på ett par crispi framöver men vill prova i butik först, man kan ju alltid skicka tillbaka men vill prova...
Ekonomi & Juridik Alltså det är ju jättedyrt att ha häst iväg för utb/försäljning. Klart det kostar extra?
Du betalar ju en månadskostnad tills hästen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.