Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tilltänkta fodervärd har tillgång till allsköns olika selar. Smart ide och skriva in det i kontraktet.Håller med @Anna_ men det kan ju vara en god idé att göra upp om detta innan och skriva in i kontraktet. Dessutom bör ni nog prata om vem som ska betala för utrustningen (om du inte redan har utrustning till hästen).
Ja jag tycker att selen ska vara lika rätt som annan utrustning. Visst jag är nybörjare i körning, men jag vet vad man bör ha. Plus att jag vet vilka skador en fast brösta kan göra.Jag hade tyckt precis som du, skall ponnyn köras in så skall det göras med ordentlig utrustning anpassad för den körning som ponnyn skall användas till i framtiden.
Detta hade jag inte tummat på en millimeter, gör det rätt eller gör det inte alls.
Om personen är en erfaren travkusk / kört in många inom trav hade kah låtit personen göra på sitt sätt. Och sedan introducerat svängel och annan "klassisk" utrustning när jag fick hem ponnyn igen.
jag är i den staden titt som tätt. då min mor och syster bor där. plus att de säkert kan titta till om jag inte kan ta mig upp. jag ska få referenser från tjejen, hon är även intresserad av köp efter foderperioden,Då förstår jag. Mer klurigt. Har du möjlighet att åka till ponnyn ett par gånger i veckan innan försäljning?