A
akktern
Grannen ringde nyss och anklagade mej för att inte ha gett min häst något vatten, hon sa att hon mådde så dåligt när hon såg sånt. Bara det att jag släppte ut henne vid 9 tiden, då hade hon en full 20 liters hink, antagligen har hon vällt ut den. Men snälla nån man kan ju inte passa henne hela tiden! Och sen frågade hon om hon fick någon mat! Min häst som är jätterund o fin! Jag skulle precis gå o ge henne lunch när hon ringde o då kollar jag alltid vattnet också. Tycker de kan ta reda på lite mer innan de anklagar en för att inte sköta sin häst..
Sen frågade samma granne en annan gång om hon verkligen skulle vara ute så set på kvällarna? Min häst går in till kvällsfodringen eftersom hon inte rids så tycker jag att hon ska få vara ute så mkt som möjligt, är det så fel? Hon trivs ju ute. Det är väl bättre än att stå i boxen och häcka? Usch, blir så arg bara..
Sen frågade samma granne en annan gång om hon verkligen skulle vara ute så set på kvällarna? Min häst går in till kvällsfodringen eftersom hon inte rids så tycker jag att hon ska få vara ute så mkt som möjligt, är det så fel? Hon trivs ju ute. Det är väl bättre än att stå i boxen och häcka? Usch, blir så arg bara..